A támogatás mértéke: 40 %
A fejlesztés célja a vállalkozás fejlesztése, a piaci pozíció további erősítése, a hatékony és pontos foglalási, visszaigazolási rendszer kialakítása, ügyfél-elégedettség növelése és a döntéshozói feladatokhoz kapcsolódó információk teljes körűvé tétele.
Az újonnan kialakított Could és On-premis modulok a sikeres tesztelést követően a kompetens adatállományokat adatbázisokat a jelenleg üzemeltetett rendszerből veszik át, így az új rendszer a bevezetést követően azonnal tud több évre visszamenőleg statisztikai adatokat létrehozni.
A Vállalati ügyfélkapcsolat kezelő rendszer kialakítása a foglalások kezelésére, a fuvarszervezésre a gépjárművek GPS ellenőrzésére számlázásra és utaselégedettség mérésére szolgál.
Kontrolling és döntéstámogatás:
Döntéshozói feladatok és üzemeltetési hatékonyság növelése céljából kialakítandó helyben telepített rendszer, amelyhez egyedileg felépíthető adatstruktúra és jogosultségi rendszer alakítható ki. A modul végzi a rendszerszintű elemzés a megrendelésekből, (partneri és magán) partneri megrendelési darabszám csökkenés figyelés, utasforgalom táblázatos és grafikonos megjelenítés.
Táv és csoportmunka támogatás:
A modul kialakítása a működésünk feltétele tekintettel arra, hogy non-stop szolgáltatást végzünk, gí ügyintézőinknek, fuvarszervezőinknek illetve a döntéshozóknak is megosztott információs bázisból kell a munkáját elvégezni. A biztonságos távoli kapcsolat, a valós idejű üzenetküldő szolgáltatás bevezetése, a sofőröknek android (mobil operációs rendszer) alkalmazás kialakítása a hatékonyság növelést eredényezheti társaságunknál.
Internetes megjelenés:
Felhasználóbarát egyszerűen kezelhető weblap kialakítása a cél minden olyan információval, ami az utazáshoz szükséges. Elérhető legyen a weblapról a foglalási felület, az egyéb közösségi oldalak és üzenetek küldésére is alkalmasnak kell lenni. A modul bevezetésétől az utasszám és ügyfél-elégedettség növekedést várunk.
Tudásmenedzsment specializált megoldás:
Bevezetésével a hatékonyabb és pontosabb munkavégzés, a felhasználói visszajelzések kezelésével hatékonyabb döntéshozói beavatkozás érhető el. A modul a dokumentum előállítás lehetőségét, fejlett keresőmotor használatát a dokumentumok felhasználó által történő minősítését és a felhasználói visszajelzést teszi lehetővé.
Mobil technikát használó rendszer:
A modul bevezetésével a cél a folyamatos belső és külső kommunikáció támogatásának megvalósítása, a célterületekhez való integrálás megfelelő jogosultsági szintek kialakításával.
Online, elektronikus fizetési megoldás:
A modul bevezetésével a PayPal, OTP Simple fizetési lehetőségeket biztosítjuk ügyfeleinknek, amely az utaselégedettséget növeli, a készpénz kímélő szolgáltatás a biztonságos személyszállításra is kedvező hatással lehet.
A beszerzendő új informatikai eszközöka legújabb technológiát képviselik, az ügyintézők és döntéshozók munkáját egyszerűsítik, gyorsítják illetve üzembiztosabbá teszik. 5 db Acer Aspire E5-575G-5543 LIN NX.GE3EU.003 Notebook az ügyintézők munkájához, a CANON i-SENSYS LBP710CX színes lézernyomtató és a D-LINK DIR-879 AC1900 dual band gigabit wireless router az ügyviteli munkához, a 2 db HONOR 10 64GB Dual SIM szürke kártyafüggetlen okostelefon és a 2 db ASUS Zenpad 8" tablet a fuvarszervezők napi feladatellátásához, a Apple MacBook Pro 13 MPXT2MG/A laptop a döntéshozó napi munkájához szükséges. A projektelemek, modulok oktatására 96 munkaórát tervezünk felhasználni, amely idő alatt a teljes informatikai rendszer megismerése és biztos felhasználói alkalmazása lehetséges.
Projekt fizikai zárása: 2021.09.28.
A hitelprogram az Európai Unió által biztosított, a Covid19-világjárvány és társadalmi következményei okozta válság elhárításának előmozdítását és a zöld, digitális és reziliens gazdasági helyreállítás előkészítését támogató, a kohéziós célú és az európai területeknek nyújtott helyreállítási támogatásként (REACT-EU) nyújtott kiegészítő forrásokból valósul meg, ezért annak alapvető célja Covid19-világjárvány és gazdasági következményei okozta válság elhárítása.
A Hitelprogram célja Forgóeszköz hitel nyújtása – készletbeszerzésre, működési költség, bér és járulékai, valamint rezsiköltség finanszírozására - a COVID-19 világjárvány miatt gazdasági nehézségekkel küzdő, a válság által leginkább sújtott ágazatokban tevékenykedő mikro, kis és középvállalkozások - ideértve az egyesületeket is - talpon maradásának biztosítására illetve a járvány utáni működésre történő felkészülésük támogatására.
A kamatmentes hitelt működési költségek, bér és járulékok finanszírozására használtuk fel.
A kölcsön törlesztés kezdő dátuma: 2025.05.15.
A kölcsön törlesztés végső dátuma: 2032.01.15.
A kölcsön előlegként folyósított teljes összegével az elszámolás végső határideje: 2024. január 31.
A Hitelprogram célja a mikro-, kis- és középvállalkozások likvid működésének zavartalan biztosításához szükséges készlet beszerzések, illetve működési költségek finanszírozása.
A 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. mellékletének 5.2.3.6 pontjából az alábbi költségek számolhatók el:
Működési költségek finanszírozásának költségei:
• az Sztv. 78. § (1) bekezdése szerinti egyéb termeléshez szükséges költségek
• az Sztv. 78. § (3) bekezdése szerinti igénybe vett szolgáltatások értéke
• az Sztv. 79. §-a szerinti munkaerő költségek
• közüzemi díjnak minősülő rezsiköltségek
A forgóeszköz finanszírozás anyagi- és műszaki összetétele:
• Szolgáltatásvásárlások költsége: 19.636.000.- Ft
• Saját teljesítés: 3.738.852.- Ft
A kölcsön törlesztés kezdő dátuma: 2022.10.15.
A kölcsön törlesztés végső dátuma: 2025.09.15.
A kölcsön rendelkezésre tartási időszak végső határideje: 2021.09.24.