Barion Pixel
Széchenyi 2020


A támogatás mértéke: 40 %

A fejlesztés célja a vállalkozás fejlesztése, a piaci pozíció további erősítése, a hatékony és pontos foglalási, visszaigazolási rendszer kialakítása, ügyfél-elégedettség növelése és a döntéshozói feladatokhoz kapcsolódó információk teljes körűvé tétele.

Az újonnan kialakított Could és On-premis modulok a sikeres tesztelést követően a kompetens adatállományokat adatbázisokat a jelenleg üzemeltetett rendszerből veszik át, így az új rendszer a bevezetést követően azonnal tud több évre visszamenőleg statisztikai adatokat létrehozni.

A Vállalati ügyfélkapcsolat kezelő rendszer kialakítása a foglalások kezelésére, a fuvarszervezésre a gépjárművek GPS ellenőrzésére számlázásra és utaselégedettség mérésére szolgál.

Kontrolling és döntéstámogatás:
Döntéshozói feladatok és üzemeltetési hatékonyság növelése céljából kialakítandó helyben telepített rendszer, amelyhez egyedileg felépíthető adatstruktúra és jogosultségi rendszer alakítható ki. A modul végzi a rendszerszintű elemzés a megrendelésekből, (partneri és magán) partneri megrendelési darabszám csökkenés figyelés, utasforgalom táblázatos és grafikonos megjelenítés.

Táv és csoportmunka támogatás:
A modul kialakítása a működésünk feltétele tekintettel arra, hogy non-stop szolgáltatást végzünk, gí ügyintézőinknek, fuvarszervezőinknek illetve a döntéshozóknak is megosztott információs bázisból kell a munkáját elvégezni. A biztonságos távoli kapcsolat, a valós idejű üzenetküldő szolgáltatás bevezetése, a sofőröknek android (mobil operációs rendszer) alkalmazás kialakítása a hatékonyság növelést eredényezheti társaságunknál.

Internetes megjelenés:
Felhasználóbarát egyszerűen kezelhető weblap kialakítása a cél minden olyan információval, ami az utazáshoz szükséges. Elérhető legyen a weblapról a foglalási felület, az egyéb közösségi oldalak és üzenetek küldésére is alkalmasnak kell lenni. A modul bevezetésétől az utasszám és ügyfél-elégedettség növekedést várunk.

Tudásmenedzsment specializált megoldás:
Bevezetésével a hatékonyabb és pontosabb munkavégzés, a felhasználói visszajelzések kezelésével hatékonyabb döntéshozói beavatkozás érhető el. A modul a dokumentum előállítás lehetőségét, fejlett keresőmotor használatát a dokumentumok felhasználó által történő minősítését és a felhasználói visszajelzést teszi lehetővé.

Mobil technikát használó rendszer:
A modul bevezetésével a cél a folyamatos belső és külső kommunikáció támogatásának megvalósítása, a célterületekhez való integrálás megfelelő jogosultsági szintek kialakításával.

Online, elektronikus fizetési megoldás:
A modul bevezetésével a PayPal, OTP Simple fizetési lehetőségeket biztosítjuk ügyfeleinknek, amely az utaselégedettséget növeli, a készpénz kímélő szolgáltatás a biztonságos személyszállításra is kedvező hatással lehet.

A beszerzendő új informatikai eszközöka legújabb technológiát képviselik, az ügyintézők és döntéshozók munkáját egyszerűsítik, gyorsítják illetve üzembiztosabbá teszik. 5 db Acer Aspire E5-575G-5543 LIN NX.GE3EU.003 Notebook az ügyintézők munkájához, a CANON i-SENSYS LBP710CX színes lézernyomtató és a D-LINK DIR-879 AC1900 dual band gigabit wireless router az ügyviteli munkához, a 2 db HONOR 10 64GB Dual SIM szürke kártyafüggetlen okostelefon és a 2 db ASUS Zenpad 8" tablet a fuvarszervezők napi feladatellátásához, a Apple MacBook Pro 13 MPXT2MG/A laptop a döntéshozó napi munkájához szükséges. A projektelemek, modulok oktatására 96 munkaórát tervezünk felhasználni, amely idő alatt a teljes informatikai rendszer megismerése és biztos felhasználói alkalmazása lehetséges.



Projekt fizikai zárása: 2021.09.28.