Utazási feltételek - Agora Transz

Tartalomhoz ugrás
Kedves utasaink megrendelését az alábbiak szerint fogadjuk. Kérjük, tájékozódjon!
Rendkívüli Utazási Feltétetek

 
- 2021. január 01.-től visszavonásig -

 
A Pandémia időszakában hozott Kormányzati intézkedések korlátozták a turisztikai és üzleti célú külföldi utazási lehetőséget, melynek hatása a transzfer szolgáltatást jelentős mértékben negatívan érintette.
 
A hosszú távú céljaink eléréséhez szükséges a jelen időszak veszteségeinek minimalizálása, ennek érdekében jelen helyzetben kizárólag külön autós megrendeléseket tudunk utasainknak biztosítani.
 
Külön autós megrendelés esetén, ha a rendelést leadó utas beleegyezik, más, hasonló időpontra érkező (induló) utast is szervezhetünk, így a költség jelentősen csökken, függetlenül attól, hogy a megrendelő magának, vagy több utasnak rendelte meg a szolgáltatást.
 
A külön autós szolgáltatásunk biztosíthatja a hatályos - rendkívüli - jogszabályok szerinti személyszállítást, illetve ebben az esetben tudjuk csak maximalizálni az utas(ok) egészségügyi biztonságát.

 
1.   Megrendeléseket az alábbiak szerint fogadunk:
 
·        Partner utazási irodáinkon keresztül.
 
·        Személyesen, ügyfélszolgálati irodánkban (Nyíregyháza, Nyírfa u. 17.)
 
·        Weboldalunkon, az erre a célra kialakított online megrendelő helyes kitöltésével.
 
·        E-mailben részletezve vagy előzetes telefonegyeztetés alapján a  42/492-992 (Nyíregyháza),vagy a 20/776-2159 vagy 20/776-2160 telefonszámokon.
 
·        A 72 órán (3 napon) belüli megrendelések esetében, mindenképpen telefonos egyeztetés szükséges!
 
·        Ideiglenesen minden beérkezett utazási igényt „függő megrendelésként” kezelünk, amely csak az elfogadó visszaigazoló e-mailt követően tekinthető elfogadott megrendelésnek.

 
2.   Az e-mailben leadott megrendeléseket a beérkezés után munkanapokon (hétfőtől-péntekig 900- 1600-ig) 120 percen belül visszaigazoljuk.
 
A megrendelés leadásával egy időben – készpénzfizetési számla – igényüket kérjük jelezzék, mert e-számlát csak az irodánkban tudunk készíteni, amelyet a sofőrnek átadva jut el az ügyfelünknek.
 
Az indulás pontos időpontjáról (utas felvételről), az utazást megelőző napon 16:00 és 19:00 óra között SMS-t küldünk.
 
Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19 óráig nem kapja meg SMS értesítést, úgy feltétlenül hívja fel a 06-20/776-2159 vagy 20/776-2160 telefonszámot egyeztetés céljából!
 
Ha a megadott telefonszámán az utas nem érhető el, úgy az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségeket tekintve.

 
3. A megrendelés költségmentesen módosítható 72 órával az utazás tervezett időpontja előtt vagy lemondható 48 órával az utazás tervezett időpontja előtt, azon belül a viteldíj teljes értékét meg kell fizetni.

 
4.   Amennyiben a visszaérkezés időpontja az előre egyeztetett időpontról, másik időpontra változik, akkor azt legalább 72 órával korábban jeleznie kell felénk a megrendelőnek (utasnak

 
5.  A megrendelő (utas) köteles a foglalás időpontjában jelezni, ha extra csomagmennyiségre (1 nagy bőrönd és 1 kézi poggyász/fő felett) kell számítani a szállításkor Az extra csomagmennyiség szállítási költsége 2.500 Ft/bőrönd/ irány.
 
Jelen előírás csak abban az esetben releváns, ha a csomag mennyisége miatt az utas számhoz viszonyítva nagyobb autót kell indítani. (pl: 1-2 fő esetében személyautó viszi fel az utasokat, de extra csomagmennyiség esetén szükséges 8 személyes kisbuszt indítanunk)
 
Nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre egyébként van lehetőség) felárat kell fizetni (pl.: kutya, egyéb kisállat babakocsi), melynek díja 2.500,-Ft/ irány. Kutya kizárólag 10kg alatt, ketrecben, szájkosárral, felügyelet mellett szállítható! Az utastérben kutyát nem áll módunkban szállítani.

 
6. Az aktuális árjegyzék ideiglenes felfüggesztésre kerül, a külön autós szolgáltatás díjai a honlapunkon megtalálható.

 
7. A repülőtérre tartó útvonalon az egyeztetett időpontban érkeztetjük utasainkat a terminálokra. A repülőtérre érkezés a repülőgép indulása előtt minimum 100-140 perccel korábban teljesül.
 
Amennyiben a menetrend szerint megérkező repülőjárattal érkező utast a megadott telefonszámon nem tudjuk elérni, az utas nem jelentkezik az SMS-ben megadott jelzésszámú járműhöz, a hazaszállításért felelősséget nem vállalunk.
 
Repülőjárat törléséért vagy késéséért társaságunk felelősséget nem tud vállalni.
 
Repülőjárat törlés esetén a szállítási díjat nem térítjük vissza, csak abban az esetben, ha az utas még olyan időintervallumban értesíti ügyfélszolgálatunkat, amely az autó Nyíregyházi indulási  időpontját megelőzi. (minimum a repülőgép tervezett landolása előtti 3:00 óra)
 
Érkezéskor, a repülőtéren történő várakozást, a csomagfelvétel utáni kiérkezés idejétől számoljuk. Csomagfelvételre 25 percet számolunk, a repülőgép eredeti érkezési, landolási idejétől.

 
8.   A terminálban történő utas fogadásra (név vagy egyéb jelző táblával) csak külön kérés esetén van lehetőség. Érkezéskor a gépjárműveink a Budapesti repülőtér 2A és 2B terminálon, az érkezési szinten a terminál kijáratoktól kb. 20 m-re várják az utasokat.

 
9.   Nem befolyásolható események (Pl. balesetből adódó útlezárás stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk, azonban biztonsági útvonalakat határoztunk meg az ilyen események okozta késések elkerülése érdekében.
 
A szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája miatt felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalunk. A csomagokkal kapcsolatos esetleges reklamációt, a helyszínen a gépkocsivezetőnek kell jelezni, utólagosan nem áll módunkban reklamációt elfogadni. A gépjárművekben hagyott tárgyakért felelősséget nem tudunk vállalni. A gépjárműben hagyott és megtalált tárgyakat az utasainkhoz visszajuttatjuk, amennyiben beazonosítható a tulajdonos.

 
10.  Normál transzfer esetén gyűjtőjáratként működünk.  Eltérő településekről is szállítunk egy gépjárműben utasokat a repülőtérre, ezért többszöri megállás, átszállás és a legrövidebb útvonaltól eltérő útvonal is lehetséges. A menetidő Miskolc Nyíregyháza, Debrecen– Budapest Ferihegy távolságon az útviszonyoktól és évszaktól függően, átlagosan 2,5 - 3,0 óra. Induláskor több kiállási cím esetén max.10 perces eltolódások előfordulhatnak.

 
11. Az utas felelőssége
 
Az utas közvetlen anyagi felelősséggel tartozik a gépjárműben az utas által keletkezett anyagi károkért. Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért, a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik. Az utas köteles betartani az utazásra vonatkozó szabályokat. Akkor vesz részt az utazáson, ha egészségi állapota ezt lehetővé teszi, és nem szenved fertőző betegségben. Ittas, vagy kábult állapotban lévő utas szállítását nem vállaljuk, illetve a helyszínen megtagadjuk. Amennyiben az utas az autóban hangoskodik, vagy olyan magatartást tanúsít, amely zavarja a többi utas és a sofőr nyugalmát és figyelmeztetésére sem változtat magatartásán, akkor a szállítást megtagadjuk, illetve az utasnak a járműből ki kell szállnia. Tilos a kocsiban szúró-vágó eszközt, lőfegyvert illetve mérgező vagy maró hatású anyagot szállítani. Takarítási díj kisebb szennyezés esetén 1.000 Ft, komolyabb szennyezés, például ha kárpittisztításra van szükség 5.000 Ft. Ezt a díjat a sofőrkollégának kell a helyszínen fizetni.

 
12. Gyermekek utazására vonatkozó szabályok
 
Az autóban a 150 cm-nél alacsonyabb gyerekek – jogszabály szerint - csak gyerekülésben utazhatnak. Ehhez az üléseket, ülésmagasítókat – megrendeléskor jelzett méretben - biztosítjuk.

 
13.  A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe.
 
A megrendelés leadásával az utas elfogadja az utazási feltételeket.
 
A megrendelő a szolgáltatások igénybevételének feltételeit az utazás lefoglalásakor, az utazás adatainak rögzítéséről kapott visszaigazolással egy időben elfogadja és tudomásul veszi.
 
Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, a megrendelő kötelezettsége és felelőssége a többi utas tájékoztatása az utazási feltételekről.
 
Amennyiben a megrendelő más személy(ek) részére rendeli meg a szolgáltatást, a megrendelő kötelezettsége és felelőssége az utas(ok) tájékoztatása az utazási feltételekről.
 

Az utazási feltételek letölthető az alábbi linkre kattíntva:
Rendkívüli Utazási Feltételek
Vissza a tartalomhoz